VÍTEJTE U NÁS VE III. B
"Na světě je jedna řeč, které všichni rozumí. Je to jazyk našeho nadšení, věcí udělaných s láskou a chutí, touhou dosáhnout toho, o čem sníme, nebo čemu věříme."
"Na naší společné cestě třetí třídou nás budou společně provázet naši noví kamarádi Bolek a Lolek."
1. Bojujeme čestně.
2. Nejtěžší boj je se sebou samým.
3. Rozhlédni se, jestli někdo nepotřebuje tvou pomoc.
4. Moudré ucho nedbá na hloupé řeči.
"ŠPERK NENÍ DRAHÝ TÍM, ŽE JE Z ČISTÉHO ZLATA, DRAŽŠÍ JE TÍM, ŽE JE OD VÝBORNÉHO ZLATNÍKA."
„Každé vyučování – a to platí pro vyučování již od prvního dne ve škole obecné – nemá jen dávat vědomosti, nýbrž naučit metodě. Při všem učení postup, metoda, je hlavní věcí, nejen co, ale jak se to dělá, tomu umět naučit. Tato příprava je nejlepší pro budoucnost, neboť každý si pomůže při životním zájmu v daném okamžiku, ví-li, jak má začít.
Naučit se myslit – toť nejlepší příprava pro život.“
T. G. Masaryk
Aktuality
Přírodovědný kroužek ve fotografiích - 1. pololetí
12.03.2013 13:24———
"KAM CHODÍ SMÍCH"...naše veselé výtvarné hrátky
10.03.2013 00:00
Kam až smí smích - Radek Malý
Obývám vysokánský dům. Má sedm bytů
a já chodím na návštěvu každý den k jiným sousedům.
Ospalé Pondělí, ještě se válíš v posteli?
Vzkaž, prosím Úterku, aby vrátilo tu vypůjčenou utěrku.
Chce ji paní Středa. Zabalí si do ní hrnec
se zbytky od oběda.(Moc nejí a...
———
"KRABICOVÁ STAVEBNICE"...aneb naše další úkoly do projektu "Matematika s chutí"
09.03.2013 00:00
"MATEMATIKA S CHUTÍ" - GEOMETRICKÉ HRÁTKY PRO TŘEŤÁKY
Úkolem v této hodině bylo navodit a přivést žáky do prostorového tvoření a vytváření staveb, které nás dále bude čekat. Za tímto účelem jsem se rozhodla využít obyčejných dortových krabic. Při promýšlení se jistě každému nabídne spousta...
———
"KOBERCOVÉ ZÓNY VE ŠKOLE"...a naše propočty celkové pořizovací ceny
09.03.2013 00:00
"MATEMATIKA S CHUTÍ" - GEOMETRICKÉ HRÁTKY PRO TŘEŤÁKY
Výpočty ceny kobercových odpočinkových zón ve škole
Protože nás ještě čekal nedokončený úkol týkající se konečných výpočtů cen koberců v jednotlivých třídách, daly se skupinky tentokrát do počítání. Zajímavé zjištění je, že celý kolektiv...
———
"CESTA VODY K LIDEM A ZASE ZPĚT"...a o tom, odkud se voda do kohoutku dostala a kam teče pak
14.02.2013 00:00
Naše další vyprávění o vodě patřilo tentokrát koloběhu vody ve vodárenství. Děti se rozdělily do dvojic a byly tu malé skupinky : Borců, Morčat, Lepidel, Nůžek, Vinrsů, Králíků, Prasátek, Tadeasů, Kapitánů, Kytaristů a Denisů.
Vyprávěli jsme si, odkud bereme pitnou vodu, jak se k nám dostane a...
———
"PERPETUUM MOBILE"... a naše zamyšlení nad životním prostředím
13.02.2013 00:00
V hodinách prvouky se zamýšlíme nad stavem našeho životního prostředí, nad významem čistoty vod, nad podmínkami života na naší planětě. Položili jsme si několik otázek, které se týkají tohoto tématu :
1. Jak by vypadal takový stroj, který by nám neustále čistil vzduch na svěží a krásně čistý?...
———
"Správná cesta k úspěchu je stejně důležitá, jako setkat se s dobrým člověkem."
13.02.2013 00:00
"Děti mě velmi překvapily a měla jsem radost."
Naše závěrečné setkání s našimi lektorkami Markétou a Jolanou bylo opravdu pro všechny příjemné. Myslím si, že se děti od prvního setkání nad sebou opravdu zamýšlely. Dokázaly si vzájemně naslouchat, tolerovat a repektovat. V závěrečné...
———
"ABY NÁM SPOLU BYLO DOBŘE"...naše práce v komunitním kruhu s Jolanou a Markétou
12.02.2013 00:00
"NENÍ KRUH JAKO KRUH"
Naším cílem je rozvíjení vztahů mezi žáky ve třídě, vytváření pocitu sounáležitosti, přijímání a tolerování každého našeho kamaráda, rozvoj emocionality a vytváření bezpečného klimatu ve třídě.
Při závěrečné návštěvě lektorek Jolany a Markéty jsme již dodržovali tato...
———
"STÁLE ZNOVA A ZNOVA NA VYJMENOVANÁ SLOVA"...naše výuka hravě
10.02.2013 00:00
V našich vyučovacích hodinách českého jazyka se věnujeme vyjmenovaným slovů. Znova a znova. A aby byla výuka zajímavější a zároveň efektivní, využíváme i různých metod a forem činnostního učení. Tak se na nás podívejte. Teď právě se potýkáme s řadou vyjmenovaných slov po P.
———
"ZA TAJEMSTVÍM VODY"...naše zamyšlení v hodinách prvouky
10.02.2013 00:00
...Zaťukám prstem o hladinu,
zeptám se vody, kam se cestou dala,
zeptám se kapky na konečcích prstů,
jak zažene žízeň když je malá...