4.ročník - IV.B
TO JSME MY! ČTVRŤÁCI V PLNÉ PARÁDĚ!
A OD ÚNORA JE NÁS O JEDNU VÍC :-)
V září na Vyšehradě.
Aktuality
Pavouci na pavučině
29.10.2015 10:29
Trochu geometrie, trochu přírodovědy a halloweenští pavouci nám zdobí třídu.
———
Nápoj snů ...
29.10.2015 10:27
Vytvořit reklamní plakát, který hned přitáhne pozornost všech ostatních, vymyslet originální název... to není jen tak.
———
Podzimní svítání
29.10.2015 10:25
Podívejte se, jak si děti představují podzimní svítání.
———
Čtu, čteš, čteme....
29.10.2015 10:14
a stejně jako předchozí roky knížky představujeme, podívejte, jak je kdo úspěšný, za čtvrtletí by měl každá představit aspoň jednu knihu ....
———
Vodní ptáci
17.10.2015 16:08
Začátkem října jsme si společně se zástupci Ornity povídali o životě nejznámějších vodních ptačích druhů. Vedle dobře známých druhů jako kachna divoká, labuť velká nebo čáp bílý, jsme poznali i ty méně známé druhy, jako je například polák chocholačka nebo potápka malá....
———
Podzimní javory
25.09.2015 17:00
Při pracovních činnostech jsme tvořili koláž z podzimně nabarvené tapety a listů z drátku. Nejdříve si drátky dělaly, co chtěly, ale nakonec jsme nad nimi zvítězili.
———
Výprava za Libuší aneb krok za Krokem
25.09.2015 16:35
Včera ráno jsme křepce vyskočili z postelí a už v 7,10 jsme se sešli u školy, abychom se autobusem a metrem dopravili až na historií opředený Vyšehrad. Po divadelním představení o Krokovi, Libuši, Bivojovi a dalších hrdinech naší historie jsme se vydali na cestu za pokladem. Plnili jsme úkoly a...
———
Pozóóór pravěk!
23.09.2015 16:34
Století, tisíciletí, letopočet už zvládáme, a tak jsme se vrhli do objevování pravěku nejen v dějepise, ale i při výtvarné výchově.
———
Psací potřeby
23.09.2015 16:30
byly předlohou pro naši uměleckou tvorbu, zachytit každý detail a vystihnout skutečnost se děti snažily pomocí tuše a křídy
———
Rybičky
13.09.2015 21:07
Při VV si děti s p. uč. Ditrychovou vzpomněly na léto u vody. Děti voskovkami nakreslily, vodovkami přebarvily, následně zmačkaly a podlepily tyto krásné rybičky: