Aktuality
Pro marody ....
21.01.2016 14:08
Psaní - 25
Slabikář - 24,25
M - 31/ 2, 4
———
IV. A, BERTÍK A ČMUCHADLO...
21.01.2016 12:23
Ve čtvrtek jsme na jednu vyučovací hodinu zamířili do kulturního domu. Zhlédli jsme tam jevištní úpravu knížky Petry Soukupové Bertík a Čmuchadlo.
Měli jsme štěstí, hrdiny hry byly zhruba stejně staré děti, jako jsou naši čtvrťáci. Postavy dětí však hráli
herci dospělí. Mimochodem,...
———
IV.A, PTAČÍ KRMÍTKA PO NAŠEM...
21.01.2016 12:17
Kapitolu ZIMA jsme již v přírodovědě probrali a při prohlížení obrázků jednoduchých krmítek nás napadlo, že si některá zkusíme vyrobit.
Ptáčci to v současném, skutečně zimním období, určitě ocení.
Potřebovali jsme pouze ruličky od toaletního papíru, ptačí zob, med a tkaloun.
Práce vůbec...
———
Pro marody ....
20.01.2016 16:33
Slabikář - opakování stránek
Psaní - stránka velké V
M - úlohy fialky, pomeranče
———
Pro marody ....
19.01.2016 18:49
Z DŮVODU KONÁNÍ PEDAGOGICKÉ RADY, PÍŠI AŽ TEĎ, DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.
M - 30
PSANÍ - 23
SLABIKÁŘ - 25
PRV- POVÍDÁNÍ - LIDSKÉ TĚLO, ČÁSTI TĚLA
———
Pro marody ....
19.01.2016 18:44
Z důvodu konání pedagogické rady, píši až teď......
PSANÍ - 23
M - 30/4, 5, 6
SLABIKÁŘ - 25
PRV - POVÍDÁNÍ O LIDSKÉM TĚLE, ČÁSTI TĚLA, NA PÁTEK PŘINÉST KNÍŽKY, OBRÁZKY K TOMUTO TÉMATU
UČIVO DOPLŇUJTE POSTUPNĚ.
KLIDNÝ VEČER, PK
———
Pro marody ....
18.01.2016 15:07
M - STR.29 celá, 30/1,2,3
ČTENÍ - 23,24
PSANÍ - 21
Pokud nemáte doma sešity, nechala jsem je v ŠD k vyzvednutí.
———
IV.A, JAKO BYCHOM TAM BYLI...
17.01.2016 10:09
Kde? No, přece na hoře soli:
No, přece v korytě řeky:
No, prostě nám o Izraeli vyprávěla Adamova maminka:
Adam obsluhoval techniku:
A my, spolu s dětmi ze IV.B, jsme poslouchali a s otevřenou pusou sledovali, jak to vypadá ve vzdálené zemi.
MOC DĚKUJEME. jn
———
IV.A, SNĚHULÁCI...
17.01.2016 09:07
Sněhuláci stáli u nás na okně ještě dříve, než začalo sněžit.
Paní učitelka Hanáková je s dětmi vyráběla v pracovních činnostech. jn
———
IV.A, MATEMATIKA S CHUTÍ...
17.01.2016 08:59
Čtvrťáci mají rádi matematické rozcvičky například pomocí domina nebo lotta.
Po delší době se do nich pustili a viděli byste, jak jim počítání šlo rychle.
Děti si chodily pro další a další úkoly. j.n.