Aktuality

Pro marody ....

21.01.2016 14:08
Psaní - 25 Slabikář - 24,25 M - 31/ 2, 4    

IV. A, BERTÍK A ČMUCHADLO...

21.01.2016 12:23
Ve čtvrtek jsme na jednu vyučovací hodinu zamířili do kulturního domu. Zhlédli jsme tam jevištní úpravu knížky Petry Soukupové Bertík a Čmuchadlo. Měli jsme štěstí, hrdiny hry byly zhruba stejně staré děti, jako jsou naši čtvrťáci. Postavy dětí však hráli herci dospělí. Mimochodem,...

IV.A, PTAČÍ KRMÍTKA PO NAŠEM...

21.01.2016 12:17
Kapitolu ZIMA jsme již v přírodovědě probrali a při prohlížení obrázků jednoduchých krmítek nás napadlo, že si některá zkusíme vyrobit. Ptáčci to v současném, skutečně zimním období, určitě ocení. Potřebovali jsme pouze ruličky od toaletního papíru, ptačí zob, med a tkaloun. Práce vůbec...

Pro marody ....

20.01.2016 16:33
Slabikář -  opakování stránek Psaní - stránka velké V M - úlohy fialky, pomeranče    

Pro marody ....

19.01.2016 18:49
Z DŮVODU KONÁNÍ PEDAGOGICKÉ RADY, PÍŠI AŽ TEĎ, DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.   M - 30 PSANÍ  - 23 SLABIKÁŘ - 25 PRV- POVÍDÁNÍ - LIDSKÉ TĚLO, ČÁSTI TĚLA

Pro marody ....

19.01.2016 18:44
Z důvodu konání pedagogické rady, píši až teď...... PSANÍ -  23 M - 30/4, 5, 6 SLABIKÁŘ - 25 PRV - POVÍDÁNÍ O LIDSKÉM TĚLE, ČÁSTI TĚLA, NA PÁTEK PŘINÉST KNÍŽKY, OBRÁZKY K TOMUTO TÉMATU UČIVO DOPLŇUJTE POSTUPNĚ.   KLIDNÝ VEČER, PK  

Pro marody ....

18.01.2016 15:07
M - STR.29 celá, 30/1,2,3 ČTENÍ - 23,24 PSANÍ - 21 Pokud nemáte doma sešity, nechala jsem je v ŠD k vyzvednutí.

IV.A, JAKO BYCHOM TAM BYLI...

17.01.2016 10:09
Kde? No, přece na hoře soli: No, přece v korytě řeky: No, prostě nám o Izraeli vyprávěla Adamova maminka: Adam obsluhoval techniku: A my, spolu s dětmi ze IV.B, jsme poslouchali a s otevřenou pusou sledovali, jak to vypadá ve vzdálené zemi. MOC DĚKUJEME. jn  

IV.A, SNĚHULÁCI...

17.01.2016 09:07
Sněhuláci stáli u nás na okně ještě dříve, než začalo sněžit. Paní učitelka Hanáková je s dětmi vyráběla v pracovních činnostech. jn

IV.A, MATEMATIKA S CHUTÍ...

17.01.2016 08:59
Čtvrťáci mají rádi matematické rozcvičky například pomocí domina nebo  lotta.  Po delší době se do nich pustili a viděli byste, jak jim počítání šlo rychle. Děti si chodily pro další a další úkoly. j.n.