"NEMŮŽEME ŘÍDIT VÍTR, ALE MŮŽEME PŘIZPŮSOBIT PLACHTY"...aneb naše plavba za sebepoznáním...
19.02.2010 00:00Naše společná plavba za sebehodnocením naší práce:
Ve druhé části sebehodnocení naší práce jsme se zaměřili na vlastní vyjadřování a formulaci našich názorů v ústní i v písemné podobě s využitím výtvarného projevu.
Kdo se dokáže pravdivě nad svou vlastní prací zamyslet, kdo dokáže své chyby najít a přiznat?
Kdo dokáže nalézt cestu pro zlepšení?
A což, kdo tyto chyby dokáže odstraňovat k lepšímu? Tak to je obtížná cesta nejen pro děti, ale i pro mnohé dospělé...
1.První naše práce patřila svátku Valentýna - přáli jsme srdíčky naší 3.B třídě mnoho hezkého, příjemného, krásného, sladkého, šťastného, kamarádského, veselého, legračního...
2.Největší papírové srdce patřilo pro každého z nás a bylo vlastnoručně vyrobené a rozdělené na 6 částí. A to jsme ještě nevěděli, co nás dále čeká.Do každé části jsme se postupně zamýšleli nad připravenými otázkami. Některé jsme si zhodnotili společně ústně, ale nad některými jsme se už zamýšleli individuálně, aniž bychom dopředuu věděli názor ostatních spolužáků. Týkaly se pouze našeho názoru a rozhodnutí. Na závěr jsme postupně odkrývali naše "velká tajemství".
* Jaké jsou moje dosavadní školní úspěchy a co se mi nejvíce podařilo ?
* Jaké mám osobní přání do druhého pololetí ?
* Co by se mělo, nebo mohlo ve třídě změnit ?
* Co tě nejvíce v prvním pololetí vystihuje ?
* Jak si myslíš, že tě vidí ostatní ?
* Na čem musím ještě pracovat ?
———
Zpět